12. 5. 2016

Háčkovaná deka

Všetkých Vás pozdravujem,

dnes som si pripravila návod na výrobu háčkovanej deky. Pýtate sa prečo milé mamičky/ženy? Totižto, keď ste na MD alebo na RD a máte príliš voľného času, resp. sa cítite neužitočne, tak môžete skúsiť veci, na ktoré ste dovtedy čas nemali a veľmi ste po tom túžili.





V skutočnosti mám veľmi dlhý zoznam, čo by som chcela vyskúšať. Tento rok som si zaumienila v prvej polovici kalendárneho roka naučiť sa háčkovať. Bola to ďalšia výzva! A hneď zhúrta som sa dp toho pustila. Žiadna čiapočka, žiadna čelenka, žiadny šál. Rozhodla som sa pre deku. A tu je môj výsledok.
Pátrala som ako vždy na nete. Tam vážne nájdete všetko. Len treba vedieť správne hľadať. Návody som našla TU. Študovala som ich maximálne dva dni, urobila som jeden (štvorec) nepodarok, a potom som už išla naostro. Veď každý sa učí na vlastných chybách. Musím podotknúť, že nemala som ani šajnu o žiadnych očkách, krátkych a dlhých stĺpikoch, resp. polostĺpikoch. Vlastne ani teraz sa týmto nejak nezaoberám. Dôležitý bol pre mňa výsledok.
Predpokladám, že "hačkovacie profesionálky" budú mať výhrady na môj výtvor, ale nevadí.

Kúpila som si priadzu Jeans, dočítala som sa, že je veľmi dobrá. Na tento typ priadze sa používa háčik veľkosti 3,5. Aj to som sa dočítala na nete. U nás v galantérií nemali veľký výber priadze, preto som si takmer všetky farby kúpila cez modrého koníka. Chcela som základ neutrálny (hnedá, svetlo hnedá, biela) a ostatné farby som vyberala výlučovacou metódou. 


Urobila som si 63 štvorcov rôznych farieb. Keď som mala dostatočný počet štvorcov, potrebovala som ich spojiť. I to som si našla na nete TU. Toto bolo rýchle a jednoduché šitie a aj pri Šimonovi som to zvládla za dva dni a deka bola hotová. Na prvý pokus sa mi celkom podarila a vôbec som nečakala, že mi to takto pôjde.





Milé  žienky, ak máte aj vy nejakú túžbu, čo by ste chceli vyskúšať, neváhajte a hor sa do toho. Internet je plný všakovakých návodov, čo sa môžete naučiť a vyplniť tým svoj "voľný" čas. Nečakajte dlho, uvidíte, výsledok stojí za to! 
Napíšte mi, čo ste sa naučili alebo, čo by ste sa chceli naučiť. Možno mi dáte ďalšiu inšpiráciu.

Pekný deň  *m


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára